Wyprawki i kärcher

Witam po przerwie urlopowej. Przez ostatnie 2 tygodnie byłem na wakacjach w słonecznej Bułgarii. Nie znaczy to, że Polo zostało zaniedbane, wręcz przeciwnie 🙂 Na czas mojej nieobecności oddałem samochód do lakiernika oraz do czyszczenia kärcher’em.

Moje Polo 6n ma już swój wiek i pomału w niektórych miejscach było widać rdzę. Trzeba było coś z tym zrobić przed kolejną zimą, tak więc postanowiłem go oddać do lakiernika, aby wykonał niezbędne wyprawki. W stanie obecnym samochód może nie wygląda zbyt pięknie, ale przynajmniej jest zabezpieczony przed rdzą. Pytanie czy lakierować go całego ? Na razie się wstrzymuje i muszę przemyśleć sprawę czy to ma sens.

Po akcji lakierniczej samochód dodatkowo przeszedł gruntowne mycie wewnątrz kärcher’em. Tutaj muszę przyznać, że praca została wykonana na 5+ Wszystko ładnie wyczyszczone, fotele nabrały świeżości i dawnego blasku. Od razu przyjemniej się nim jeździ 🙂

Koszt imprezy 750 zł (wyprawki i kärcher).

10 thoughts on “Wyprawki i kärcher

  1. Witam
    mam ten sam problem czy lakierować całego,otóż moje polo potrzebuje malowania zderzaka przód i tył a także klapa tył.
    Ale nie dlatego że rdza tylko że troszkę się różnią kolorem:)
    Co do twojej polówki to nie wiem,nie wygląda tak zle żebyś malował całego(tym bardziej w takim kolorze)

    ps. skąd jesteś??

  2. Jestem z Poznania

    Powiem tak, blacharz zepsuł sprawę, mógł pobrać próbki farby i na tej podstawie zrobić odpowiedni kolor. Dodatkowo to powinno być tak pomalowane, żeby tych mocnych przejść nie było.

    Zastanawiam się, czy Polo tak malowane traci na wartości ?

  3. znaczy tak, sam widzisz jakie śmieszne ceny WV POLO są na allegro
    ja kupiłem swoją Polówkę za 10000 zł a teraz? może 6000 zł dostane i co za to kupię? nic. a w auto włożyłem już ponad 3000zł więc auto zostaje u mnie jako moje hobby i powoli zaczynam mały tuning:)
    A Ty jak widzisz sprawę swojej polówki?? jakieś plany??

  4. aha to tak jak u mnie, ja mam 98r też 1.4 w benzynie
    spalanie też spokojnie do 9-litrów
    Auto masz całkiem w niezłym stanie jak widać na fotach,więc głowa do góry,ja jestem zadowolony z polo
    na pierwszy rzut oka na twoja brykę to zderzaki same sie prosza o wymianę na szerokie:)

    ps.podaj swojego emaila-tam pogadaMY

Dodaj komentarz